sâmbătă, 16 iunie 2012

Maini Unite pentru Spitalul de Pediatrie - la linia de sosire, va multumim!

Am ajuns la finish! Noi, mamele din Maini Unite ne-am invins limitele si am reusit sa parcurgem kilometrii stabiliti. A fost o zi de neuitat pentru noi. Sa ne punem in miscare alaturi de atatia oameni entuziasti si iubitori ai comunitatii sibiene si vrand fiecare sa ajute aceasta draga comunitate, ne-am simtit mandre si cu o bucurie imensa in suflet.

Felicitam organizatorii acestui frumos eveniment: Fundatia Comunitara Sibiu si Asociatia PeDale si le dorim mult succes pe mai departe.


Multumiri din inima se indreapta catre: Ceprocs Sibiu, Centrul Medical Alessia , Luciana Baltes, purtator de cuvant in cadrul IPJ Sibiu, Magazin Younique, care au sustinut cauza Maini Unite pentru Spitalul de Pediatrie prin inscriere ca alergatori sau/si prin donatii.


Multumim domnului dr. Sorin Iurian, din partea Spitalului de Pediatrie, cu care am facut echipa in acest proiect, care va merge mai departe, din dragoste pentru copii!


Tuturor sustinatorilor nostri, prieteni dragi, mame, tati, oameni de suflet, mame de pe grupurile de socializare FB dorim sa le multumim pentru implicare si speram sa ne unim in continuare mainile pentru acest proiect, pentru ca sta si in puterea noastra sa schimbam ceva.


Felicitari dorim sa transmitem campionului nostru de azi, Daniel Troanca care a terminat pe primul loc la sectiunea semimaraton, 21 de km.


Cu emotie de mama, spunem un mare multumesc copiilor nostri, care ne-au motivat sa alergam si care ne-au asteptat la finish cu atata bucurie si le sugeram organizatorilor ca pentru anul viitor sa pregateasca ceva si pentru cei mai mici "maratonisti".


Astazi am fost mai mult decat am crezut ca putem fi, astazi am simtit ca putem alerga cu un scop, iar cand efortul e prea greu, sa tragem adanc aer in piept si sa continuam, astazi am crescut impreuna!


http://www.youtube.com/watch?v=aJxrX42WcjQ Asa multi cum am fost la start sa fim inzecit si inmiit de-acum inainte, din dragoste pentru comunitatea sibiana!

Si mai jos, momente de bucurie:





Pentru mai multe poze, intrati pe pagina noastra de Facebook, Maini Unite.

                                              Florenta Cioconea - vicepresedinte "Maini Unite"
                                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu