miercuri, 13 iunie 2012

Maini Unite pentru Spitalul de Pediatrie - mesajele mamelor

Sta in puterea noastra sa ajutam, iar pe 16 iunie vom alerga sa ducem cauza noastra, Maini Unite pentru Spitalul de Pediatrie la finish! Sustine si tu proiectul pentru binele copiilor!


Pe locuri, fiti gata, sustineti!

 "Suntem departe de a fi sportive de performanță și nici nu mai avem avantajul vârstei de partea noastră dar suntem MAME! Din dragostea pentru copiii noștri ne tragem o imensă energie și pentru ei am alerga până în pânzele albe, deci 4 km nu înseamnă mult!
Vreau un Spital de Pediatrie în care copiii mei și ai voștri să fie îngrijiți decent și pentru acest scop voi găsi putere să alerg!
Aleargă și tu cu noi pentru un viitor sănătos al copiilor noștri!
http://maratonsibiu.ro/proiecte/maini-unite-pentru-spitalul-de-pediatrie-sibiu/
Irina Burcea - din dragoste pentru copiii mei de 4 ani si 1 an, din dragoste pentru Sibiu!"


"Nu sunt sportiva de fel, nu prea sunt prietena cu alergatul, insa in 16 iunie o sa particip la Semimaratonul Sibiului, am sa alerg pentru Spitalul de Pediatrie din Sibiu pentru ca ai nostri copilasi merita sa aiba parte,si atunci cand sunt bolnaviori, de cele mai bune tratamente! Cu multa vointa si dorinta voi reusi sa ajung la finish! Daca si tu crezi in mine, sustine-ma pe mine si cauza pentru care alerg!
Lavinia Albu - din dragoste pentru fetita mea, din dragoste pentru toti copiii din Sibiu"

"Daca mi-a fost frica de ceva in scoala, a fost proba de rezistenta, inclusiv la bac am ales o alta disciplina, nu sportul. Dar sambata, 16 iunie, voi alerga in cadrul Semimaratonului de Sibiu, cros-4 km, sustinand proiectul Maini Unite pentru Spitalul de Pediatrie. Motivatia mea este aceea ca vreau sa contribui la imbunatatirea conditiilor din Spitalul de Pediatrie (renovare/igienizare Clinica Luther, achizitionarea unui secventiator ADN si camere de supraveghere), pentru binele copilului meu si al fiecarui copil din Sibiu. Sustine-ma in aceasta cursa si impreuna sa transformam kilometrii in donatii si sanse de mai bine pentru copii. Intra pe http://maratonsibiu.ro/sustinatori/inscriere-sustinator-2/ alege-ma din lista de alergatori si hai sa fim Maini Unite pentru Spitalul de Pediatrie. E mai mult decat like, e implicarea fiecaruia dintre noi pentru copiii nostri. Ma alatur mamelor, tatilor, prietenilor, medicilor ce alearga pentru copii, alatura-te si TU, SUSTINE!
Florenta Cioconea - din dragoste pentru copilul meu, din dragoste pentru comunitatea sibiana"

‎"Niciodata nu mi-a placut sa alerg ... niciodata nu mi-a placut sportul. Pentru mine, sportul face parte din ceea ce "TREBUIE" in viata. Urasc banda de alergat, cu toate surorile ei biciclete :), dar de data asta nu pot spune "NU". Am ales sa alerg pentru sustinerea cauzei noastre. Am ales sa alerg pentru copilul MEU si pentru copilul TAU! Vreau un spital mai bun pentru copiii nostri! Vreau conditii normale pentru toti copiii Sibiului. Sustine si tu "Maini Unite" pentru Spitalul de pediatrie!" 
Ada Rusu-Milea, din dragoste pentru copilul meu, din dragoste pentru Sibiu ... ♥


 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu