sâmbătă, 31 martie 2012

Impresii de la Garage Sale

Haine, încălțări, jucării, bijuterii și obiecte decorative lucrate manual, dar și prăjituri făcute de mămici - prilej bun să achiziționezi ceva, dar și să socializezi.

Pentru micuța Victoria, caz prezentat și aici pe blog, a fost amenajat un colțișor cu lucruri donate. Din vânzările de lucrușoare donate de mămici, din vânzările de prăjituri, dar si din donațiile celor prezenți, s-a adunat suma de 280 de lei.

Mulțumim tuturor și sperăm ca  împreună să putem ajuta copiii ce au nevoie de noi!

Atmosfera de acolo în câteva poze delicioase:





5 comentarii:

  1. A fost atat de buna placinta cu mere, incat merita perpetuata reteta!:) Gaby

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place ideea de a avea sansa sa vinzi din lucrurile de care nu mai ai nevoie! Au fost multe mamici incantate de optiunea de a cumpara lucruri la mana a doua sau noi la preturi mici! Plus ca socializarea este inegalabila! Eu tot zic, invartim banii intre noi, suntem eco ca nu se mai produc altele noi daca tot cumparam la mana a doua! Hai la mai multe! Gaby

    PS. Fac ce fac si niciodata nu vin cu bani acasa:) ce bani fac, TOT cheltui:)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu esti singura Gaby, toate facem asa. Patricia

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sunt happy ca mi-am achizitionat o pereche de pantofi de care sunt f.f.f incantata! mersi gaby! Irina

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu mor de ciuda ca n-am fost :(((((((( As fi vrut sa miros si eu placinta, sa-mi cumpar pantofi ..... offff ...

    RăspundețiȘtergere