sâmbătă, 30 iunie 2012

8106 - un numar de poveste


In urma cu aproape 2 saptamani ma uitam in ochii unei mame si ii promiteam (bazandu-ma pe voi, oameni cu suflet mare) ca o sa strangem 8106 euro pentru micuta Taissia.

In aceste doua saptamani, alaturi de mamicile din Asociatia Maini Unite din care fac parte, de Monica Clenci (educatoarea Taissiei), Raluca Raduca, Patrutiu Lucian si colega mea de birou, Madalina Florenti Stanciu (cea care a reusit sa stranga pt micuta o parte semnificativa din suma) am ajuns la finalul fericit pe care l-am avut astazi cand am putut-o strange in brate pe Adelina Dinu (mama Taissiei) si i-am dat vestea ca AVEM TOTI BANII NECESARI OPERATIEI!


VA MULTUMIM DIN SUFLET PENTRU TOT!




                                                     Ana-Maria Micu - coordonator actiuni umanitare "Maini Unite"

2 comentarii:

  1. Mulţumesc

    Mulţumesc pentru toate,
    Pentru că existati,
    Că ati fost alături de mine,
    Că va pasă,
    Că nu ati fost indiferenti....

    Mulţumesc pentru
    Acele clipe minunate
    Petrecute împreună,
    Pentru acel spectacol,
    Pentru acele cuvinte
    Şoptite cu atâta dragoste
    În sala, la plecare....

    Mulţumesc pentru visele
    Ce noapte de noapte le am,
    Pentru speranţe care nu pier,
    Pentru bucuria ce mi-ati adus-o,
    Pentru că mi-ati şters lacrimile
    Si faceti ca durerea să plece....

    Sunteti ingeri veniti să mă păzească,
    Sa îmi alinati suferinţa
    Si îmi aduceti numai bucurii,
    Zâmbete şi soare
    Si mă faceti să uit
    Prin câte am trecut.
    De aceea voua eu va mulţumesc!

    ( poezie scrisa de Andreea Popovici- adaptata de subsemnata)

    Prin aceasta poezie vreau sa va spun multumesc in numele Taissie si a mamei sale, Adelina!

    RăspundețiȘtergere