vineri, 9 noiembrie 2012

O sansa de 6500 RON


 "Ieri, in zi de sarbatoare ...am trimis spre familia lui Darius 6500 ron. Cand am sunat-o pe mama baietelului era in biserica...a iesit afara si mi-a raspuns..si a plans, ea cu mine, eu cu ea si ne-a multumit. Ar vrea sa-i spunem cum ne numim sa faca o rugaciune pt noi la biserica :) [si uite asa, cum ni se pun pile la Doamne Doamne ]

Astazi am sesizat ca pe Darius il cheama si Mihail..iar ieri a fost si ziua lui...si de ziua lui a primit "o sansa de 6500 ron".

Va multumesc tuturor pentru implicare, Simonei Steluta pt faptul ca ne-a prezentat cazul si ca mi-a dat sansa sa cunosc oameni cu suflete curate."

                                       Ana-Maria Micu, coordonator evenimente umanitare Maini Unite

Doar impreuna putem fi eroi de poveste:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu